WELCOME TO....

A life journey of me, my other half and our juniors which I describe in words for our memory forever.....







Monday, December 27, 2010

My passion...my tension


Even though it's my passion but sometimes it makes me tensed up! Passion bila dpt siapkan baju utk family but tensed up bila baju org tak siap-siap. Yelah, kalau baju sendiri bolehlah free & easy tp bila kalau jahitkan utk org bila dia tanya bila nak siap & mengenangkan kalau-kalau tak sedap dipakai. Tapi since org suruh gak aku jahit, aku buatlah ikut yg aku belajar. So far suma ok cuma ada 2 baju je yg tak cantik jadinya. Mungkin time aku gunting kain tu jiwa kacau! Nalk memotong kain tu pun perlukan ketenangan & perut yg kenyang untuk mengelakkan berlaku kejadian yg tak diingini pada kain tu. Kain org tu wei! Kot mahal ke, mana aku nak ganti!
Semalam aku dah pegi ambik our family punya Qatar Health Card. Berjaya melakukannya sendiri! So settle satu hal. Pas ni jahit, jahit & jahit! Baju raya tak plan utk baju melayu pun. Kain baju kurung aku ngan azra dah ada. Tak de mood la nak raya, mungkin tak dapat balik raya thn depan. Tapi miracle happens sometimes....hoping for the best.

No comments:

Post a Comment