WELCOME TO....

A life journey of me, my other half and our juniors which I describe in words for our memory forever.....







Monday, June 7, 2010

JALAN-JALAN, SHOPPING-SHOPPING

It's Saturday! Semalam whole day abang demam, sakit kepala so terbaring jela dia. Cian....Malam ada jemputan usrah tp aku tak gi coz x dok geng. Pagi tadi bangun, abang ajak kuar. Aku tak kisah klu tak kuar pun, takut demam dia tak ok gi tp dia kata dahh ok so aku lagi ler ok! Kuar terus heading to City Center. Dgrnye summer sale dah start. Jalan-jalan tetiba sampai kat cinema, tetiba ammar ternampak lak gambar shrek! Apa lagi....merengek jelah dia nak nengok shrek, nak nengok shrek. Abih...nampaknye plan kena tukar sket le. Beli ler teket. Punyalah terkujat harga dia, QAR140.00 for 1 movie! Penah la spend 100++ tuk teket movie tp we all dpt tgk 2 movie. Dah beli, nk wat camane. Anyway, tgk bdk2 ni enjoy jer. Ala...happykan anak, apa salahnye....
Dah spend 2 jam kat dlm tu, aktiviti shopping pun bermula. Memula gi kedai sports, tgk abg nye stuff. Tgk nye tgk mcm ada yg dia berkenan tapi aku kenal tul dah ngan laki aku ni, wpun dia berkenan tp klu harga mahal sket mula la bg alasan2. Camne aku nak jadi image consultant dia. Nak cantik kena bayar bang oi! X pe ar, invest sket, penat2 keje tp duit org lain yg enjoy watpe?
Dah tu gi optical shop lak, nak wat aku nye eye test tuk driving licence. Usha2 la sunglasses. Try punye try, gatal la plak nak beli. Kena lak jumpa yg berkenan di hati. Last2 terjebak gak aku ngan satu Dior nih. Harga dia QAR1900.00 tp dia bg 25% less so dlm 1400.00. Aku klu dah berkenan mmg aku sambar sbb kang aku x leh tido. Wpun ada org kata 1400.00 for a sunglasses is ridiculous tp for me it's worth wearing, thn lama. Lantak le org nak ckp, asalkan aku bahagia! pas ni leh la jadi ala-ala datin seri gitu! hihihi

No comments:

Post a Comment