WELCOME TO....

A life journey of me, my other half and our juniors which I describe in words for our memory forever.....







Tuesday, January 4, 2011

Ammar very first day @ school!




Hari ni, 3/1/2011, will be Ammar 1st day attending school. Aku risau sebenarnya. Kang mesti ada drama kat situ. Lagipun mana dia pernah jauh dari aku. Tapi it's the best for him sebelum he enters his reception in Sept 2011. Time tu aku harap tak de la nangis2 lagi. Inipun member aku kata kejap je sedihnya, nanti dah dpt kawan mesti ok nye! Hopefully. Pagi x sabar-sabar nak pegi. Sampai je, ada ramai gak new kids. Terus dia bg duduk & bg play dough. Takut2 je tp suka. Aku tunggu dlm 15 min then aku blk la.
1st day 2 jam je sekolah. 3rd day baru 3 1/2 jam. Kul 10 aku fetch, teacher dia kata tak nangis pun. Alhamdulillah..Ya Allah, permudahkanlah urusan persekolahan Ammar, jgn la dia menangis. Biarlah dia enjoy kat sekolah. Amin....

No comments:

Post a Comment