WELCOME TO....

A life journey of me, my other half and our juniors which I describe in words for our memory forever.....







Monday, November 29, 2010

A gift for no reason


Cukupla citer cuti-cuti. Dah stop malas nak sambung, lagipun citer dah basi. Overall the vacation was very enjoyable to our family walaupun tah abih jalan lagi. Next time sure we'll be coming back, Dubai!
Raya haji ari tu one of abg's friend blk msia, aku mintak belikan kamus Besta utk budak2 ni. Tetiba one day in last week, aku blogwalking kat one blog yg i always follow, kebetulan dia masukkan entry promo Estee Lauder - Coach for xmas. Haa....! I fell in love at a 1st sight! Nak...nak jugak! Ting!!!!! tanduk pun sudah keluar. Aku cite kat abg, dia kata, apa lg, cal la adik, mntk tlg belikan & kirim kat member dia tu. Dan2 tu jugak aku cal. Dia kata ada jumpa promo yu kat counter EL. yuhuuuu! Tq abg...
Minggu aku sibuk, try jahit tudung. 3rd attempt baru seems perfect & sedap dipakai. X pelah faez...failure is the best teacher. Nanti ko akan pandai jugak! X yah abiskan ribu2 kat Ariani lagi....kat situ je dah jimat! Leh aku shopping mende lain pulak! lalala....hahaha

No comments:

Post a Comment