WELCOME TO....

A life journey of me, my other half and our juniors which I describe in words for our memory forever.....







Sunday, October 17, 2010

Time to start a new year

8/10 pukul 11:30 mlm waktu Qatar, kami selamat sampai. Holiday horey horey dah habis so sekarang time utk kerja dan SEKOLAH!!! Aku harap budak2 ni ok nak pegi sekolah setelah hampir 3 bln bercuti. Risau jugak ni, lagipun dah 3 mggu sekolah bukak.
Aku pulak ada masalah. Actually semlm pagi bila bgn satu badan dah sakit & hidung pun rasa semacam je. Aik! 5 minggu punye penat baru terasa hari ni. Yelah, selalu bgn pagi ada je plan nak jln2, tetiba ari ni dah kena balik. Sampai petang nak naik flight ok lagi. Tetiba dah dok dlm flight sakit hidung pulak! Agaknya carpet dia dah lama x cuci kot. Habuk byk pas tu kerusi sempit. Pendek kata tak selesa lah! Harap2 ok lah journey kali ni.
Dah half of the journey, Ammar pun tido. Selalu dia akan tidur nyenyak tapi kali ni asyik bgn & merengek je. Dia pun x selesa lah tu. Jgn nangis sudey...kepala aku pun dah weng weng dah ni!
Setelah sampai ke Doha & lps melalui proses2 kat airport, kita org pun naik cab to Al Khor. Sampai umah terus boom boom gedeboom! Dah x ingat apa dah!
Sok paginye, confirmed aku demam! Lama aku x demam, kali ni mcm teruk je. Mmg x larat nak bgn. Kemas rumah pun abg yg buat. Seb baik la abg x sakit, klu x mmg susah!

No comments:

Post a Comment