WELCOME TO....

A life journey of me, my other half and our juniors which I describe in words for our memory forever.....







Sunday, September 5, 2010

Kini tiba masanya.....

Balik raya!! Semua xcited gila dari lepas sahur. Ammar dah tau nak naik flight, asyik la merengek. Hari ni kemas2 rumah & final kemas luggage. Tak masak coz ada jemputan buka kat umah cousinku.
Petang kul 5:30 dah keluar. Buka, solat maghrib & isyak, keluar pegi airport. Dah check in online so x de la rushing sgt.Gi A&W, bdk2 ni nak float. Beli 3 float + sepinggan nugget & fries kena byr QR82! OMG...! X tau nak ckp apa. Bayo jelah. Tggu sket nye lama, smpi ngantux...
Kul 1:30 msk tggu bus nak gi naik flight. Finally...So cam biasalah. Nasib baik dia tya weather fasting ke x. Itupun cuma sandwich je dia bg. Tapi ramai yg x puasa, arabian ler. Bdk2 ni pun terpedaya gak bila dia serve bfast. Aku tapau jelah blk umah.
Kami dijemput leh adik iparku. Sampai umah, bila salam mak dia terus nangis pas tu peluk aku kuat2. Ni klu aku x blk raya ni sure nangis je dia kot! Rumah mak suddenly bertukar riuh-rendah! Mak pun happy je muka dia. Mesti dia kesunyian setelah pemergian abah, teman suka-dukanya..I can't imagine klu abg pegi...
Lepas buka, sessi bg hadiah. Everyone seems happy. Alhamdulillah....aku pun happy ngan Coach aku!
Mlm tido awal coz ngantuk sgt...
Esok sambung lagi....must be a lot of xciting things to come!

No comments:

Post a Comment