WELCOME TO....

A life journey of me, my other half and our juniors which I describe in words for our memory forever.....







Monday, August 23, 2010

My 1st LV.....& more to come


Birthday gift....abgku tanya nak apa..? So skrg ni in my mind cuma handbag & purse. Handbag dah import from US, Coach ler. Jadi tinggal purse yg belum...So i decided nak beli LV la. Tak dapat bag, dpt purse pun jadi ler.
Lepas buka semalam pegi la Villagio, hari Sabtu tgh dah pegi tp rupenye kedai suma tutup kul 2, bkk balik kul 8 mlm. Gitu ghopenye...
Masuk je boutique tu, we were welcomed by the staff. Ok je dia org layan, x mcm spekulasi yg ku dengar. So aku pun pilih, kejap je sbb dah ada in my mind what I want. Harga....mmg x tercapai dek akal tapi aku puas hati & the most important thing is the brand satisfaction and of course long lasting. Tidur pun senyum....raya sakan!

No comments:

Post a Comment